26 Apr 2013

And thats who I am.

Näitä postauksia on pyörinyt blogeissa ja löysin omanikin tuolta luonnoksista, joten tälläinen perjantaipostaus tällä kertaa:
 Ihastun tosi harvoin, mutta sitten kun ihastun niin se kyllä tuntuu!
Siis parasta on se ku oot koneella ja kännykällä yhtäaikaa "koneella" :D Harkitsen välillä, että katkaisisin netin huvikseen, mut luulen, että kuolisin parissa päivässä :D

Snadisti :)




 No en nyt ihan aina, mutta nauran kyllä paljon ja jopa yksikseni putoilen välillä tuolilta :D


 Tiedän, että omat läheiset kyllä välittää, mutta musta maailmassa on liikaa välinpitämättömyyttä, ajattelemattomuutta ja itsekkyyttä noin muuten. Ihmiset käyttää toisiaan häikäilemättömästi hyväkseen ja oma etu menee aina edelle vaikka toisen huonon kohtelun kustannuksella.
 Insomnia tulee aina kylään, kun mulla on liikaa ajatuksia ja kysymyksiä päässä. Eli tietyt elämäntilanteet sen yleensä aiheuttaa.
 Kyllä! :)

 Piilotan usein tunteitani ja päästän niitä sitten taas vyöryten ulos. Pitäisi osata löytää tasapaino tässä asiassa ja näyttää ne tunteet. 

 Aina :D





 Vakavia keskittymisongelmia tosiaan :D En oo löytänyt aivoistani niitä nappuloita, joilla sammuttaa muut ajatukset, jotta pystyy syventymään johonkin muuhun.




 Etenkin kun olen menossa nukkumaan, niin dialogit alkaa jylläämään päässä :D




 Rakkaus on ykkönen!

 Mulle jää sanat aika hyvin päähän ja oon aika kova lainailemaan niitä.

 Mun kahden Mylittleponin kanssa! Jos mulla on kaveri yötä niin tarjoan yleensä toisen ponin hänelle hoitoon kainaloon :D

No kukapa ei haluis, mutta onnellisuus saa ihan uuden merkityksen, jos joutuu usein kohtaamaan vaikeuksia :) Arvostan siis todella tätäkin hetkeä, kun mulla ei ole ylimääräisiä murheita!

 Nautin olla yksikseni paljon! Mietin usein voisinko asua ikinä edes miehen kanssa yhdessä, jos oltaisiin usein samaan aikaan kotona. Tarviin mielellään ainakin 1-3 päivää viikossa omaa aikaa :)
 Yep! Tosin enemmänki kasvotusten kuin kuvanmukaisesti :D
:)
 Ikävä kyllä, mulle on pudonnut pommeja aika paljon taivaalta elämässäni. Koitan silti ajatella, että ehkä saan vaan kaikki pommit etukäteen ja loppuelämästäni tulee upeaa ;)





 Love love love! Sängyssä voi tehdä kaikkia asioita, jotka on elintärkeitä, eli syödä, unelmoida, nukkua ja rakastaa :D

^^
 Oon välillä kuin 12v, monellakin tapaa ja musta se on hauskaa :D




Olen hilarious-hiiri ^^ HAHAHAHAHA HUONO :D


Anteeksi jos en aina kuule edes omia sanojani ajatuksiltani :D 
Joskus.


AIJAA!


Sanoja, omaksi iloksi! Säveltämisessä oon niin hidas, että menee hermo, tosin oon kuullut joskus, että harjoittelemalla saattais ehkä oppii :D Muistan silti kaikkien kirjoittamieni sanojen sävelmät päässäni. 







Onks tullu jo selväks? :D





Joo, pitäis rauhottua. Kuulemma parhaiten onnistuu hankkimalla poikaystävä :D






3 comments:

  1. Pakko kommentoida kohtaa i'm into ideas, not things. Tiedätkö tunteen kun et tiedosta jotain, mutta kun se tuodaan yllättäen tietoisuuteesi, ymmärrät asian sekunnissa jollain oudolla alitajunta kohtaa tiedostamisen ja antaa merkityksen asialle joka on aina ollut, mutta ensimmäistä kertaa se saa ymmärrettävän muodon? Ehkä oudoin analyysi, mutta nyt kävi näin :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha, tiedän kyllä! Se on ihan mahtava fiilis! Ja sillein myös, että kun on sellanen olo, että tavallaan ikäänkuin istuu paikallaan ja odottaa jtn, mutta ei vaan tiedä mitä, on ehkä levoton olo ja sit jossain vaiheessa yhtäkkiä jossain unessa tai kaupankassalla tajuut jonkun jutun ja ihmettelet mikset oo aiemmin tajunnut kun se on vaikka koko ajan ollut sun edessä tms :D

      Delete
    2. Onpas sekavasti kirjotettu, mutta tota on vaikeeta selittää, mut eiköhän sen ymmärrä jos on itse kokenut :D

      Delete