25 Apr 2013

Hotelli-lauantai.

Tässä vielä muutama kuva viime launtaista.

Varasin siis huoneen Simonkentän Scandicista näin: "Moi, mä haluisin kylpyammeellisen huoneen lauantaille!"Se oli niinku se main idea koko varauksessa.

Mä oon niin fileissä kun pääsen veteen, rakastan kylpyammeita, porealtaita, uima-altaita, meriä ja järviä. Paitsi järvessä  uin monesti sukat jalassa, jos siellä ei näe hyvin pohjaa, koska pelkään että hauki puraisee :D Mä oon aika varma että juuri tämän takia oon säästynyt irtonaisilta varpailta ja haukitappeluilta ^^






Kävin kaupassa, niin en voinut vastustaa neonvärisiä ilmapalloja. Ostin näitä jo duuniinkin, niin saan ensiviikolla laitettua toimistoon vähän vappua.


Mun kylpyankka unohtu kotiin, vaikka just se mun piti ottaa mukaan, mut otin noi pallot lohdutukseksi kylpyleluiksi ;D Se kylpyankka ei oo päässyt varmaan kahteenkymmeneen vuoteen uimaan. Mun kamu kysyi multa yksi päivä kylppärissä, että kai mä päästän sen kylpyankan välillä ees lavuaariin kylpemään? Nuo ovat niitä hetkiä , jolloin minä voin tuntea tavallista suurempaa yhteyttä ihmiseen, kun huomaan heidän pohtivan yhtä tärkeitä asioita kuin minä! ^^




Mun sisko tulikin illansuussa käymään tuomaan mulle laturin, kun omani oli kadonnut. Yritettiin näyttää siskoksilta tässä kuvassa ja me ihan sattumalta poseerattiin yhtä urposti.
Otettiin sitten drinksut ja pari lasia viiniä, jonka jälkeen kutsuttiin yksi kaverikin vielä mukaan :D

Päätettiin sitten lähteä käymään Shakerissa perusseteillä.

Eli Lököö ja drinksuja.


Sisko jäi istumaan iltaa kaverinsa kanssa, kun mä lähdin tunnin päästä mukamas takas kylpyyn. En mä mennytkään kylpyyn vaan nukkumaan odottaa aamupalaa :D

2 comments:

  1. Oi ihania kuvia!:)

    http://sofiawilhelmiina.blogspot.fi/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kiitos Sofia Wilhelmiina! Sulla on ihana nimi<3 :)

      Delete