3 Apr 2013

Kosmetiikkauutuksia kaapissani



Sisko osti mulle tän Lancomen La vie est belle-tuoksun lahjaksi! Tää on ihan jaetulla ykkössijalla ton vähän erityylisen Guess Girlin kanssa. Tää on ehkä vähän "aikuismaisempi" tuoksu, kun taas toinen on tyttömäisen raikas. Näitä on sit kiva vaihdella fiiliksen mukaan, eli meenkö kirjastoon vai sunnareille, noei :D


Tää Kerastasen Cristalliste-seerumi pääsi kokeiluun ja ihan TOP kolmoseen, Moroccanoilin ja Paul Mitchellin Super Skinnu Serumin kanssa. Antaa kivasti kiiltoa ja silottaa pörröistyneet latvat ja tuoksu on mitä ihanin :)
Sit tässä vielä pari ostosta jonkun ajan takaa. Mulla on ollut käytössä  Savon de Marseillesin Rose saippuaa ja ostin rosea nyt käsirasvana kylppäriin ja pienemmän version laukun pohjalle. Eihän tuo ehkä pahimpiin talvikuivumisiin oo ihan riittävän tehokas, mutta ihan normaaliin kosteuttamiseen kelpaa oikein hyvin ja noi purkithan on söpöjä:)
Samalla ostosreissulla lähti mukaan kylpyvaahto kaverille lahjaksi, kun se muutti kylpyammeelliseen asuntoon. KADE! Mä vähän toivoin, et oisin itsekin päässyt testaileen tota, mut nää mun kylyhaaveet kaatuu toinen toisensa perään. Ostin siis itselleni  Just-in-case-vaahtokuutioita! Aina kun ostaa esim. just-in-case viinipullon, niin heti tulee joku ylimääräinen illanistujaiskutsu ;D Ja kyllähän se poreallaskin kerran ilmestyi vetovoimanlaista BAARIIN, kun olin sellaisesta koko päivän haaveillut ja silloin oli vielä venereissun jälkeen bikinit päällä! Eli oon aika varma et kuukauden sisällä pääsen kylpyyn, jos kannan niitä vaahtokuutioita mukana meikkipussissa, minne ikinä mä meenkin  ;)

4 comments:

  1. Toi Lancomen tuoksu on ihan ykkönen, taivaallista. <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Niin on, pitää ostaa uus ku tuo jo puolillaan tän kuvan ototn jälkeen!<3 =D

      Delete
  2. Voih, oon himoinnut uutta tuoksua jo jonkin aikaa ja tuo Lancome on listan kärkipäässä. <3 plus Savon de Marseillesin saippua on parhautta, vielä kun raaskisi ostaa niitä joskus. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Se on aivan ihana!<3 Ja toi koko sarja on niiiiiin ihana, haluis kaikkina väreinä, mutta tuoksu aina ratkaisee! :D

      Delete