7 Apr 2013

Laukustani löytyy

Tein vähän läpällä tän postauksen laukun siivouksen yhteydessä! ;) Tai ei läpällä, meinaan tää on todellisuus, hitot sieltä löydy söpö meikkipussi, pastillirasia, lompakko, kännykkä, huulipuna ja vesipullo, sieltä löytyy tämä suoraan pöydälle kaadettuna:
Yksinäinen nahkahanska, purkkapussi, Mynthon-rasia, 2 rasiaa minttupastilleja, kasa kolikoita, kuitteja, pinnejä ja tamponeja  (just in surprise crime scene case:D ), vaseliini, huulirasva, huulipuna, käsirasva, lompakko (tai mun tapauksessa kukkaro, kun en lompakkoa osaa käyttää), pankkitunnukset, kuulokkeet, limupullo (yleensä vesi), lääkärintodistuksia, joku flaijeri, rintakortti, muistitikku, 2 sitruunamehua (tärkee!!), kuulakärkikynä, kynsilakka, kynsibufferi, särkylääkkeitä, kaulakoru, pari post-it-lappua ja roskia.
Nämä jäi siivouksen jälkeen jäljelle! :D Randomisti mulla on mukana meikkipussi, harja, kamera, hanskat, varapaita ja  aina se vesipullo ja kännykkä, jotka kuvasta puuttuu. Mä vaihtelen harvoin arkilaukkua, joten näitä siivouksia ei tapahdu joka päivä. Täältä löytyy edellinen laukun sisältö-postaus parin vuoden takaa, josta tulikin mieleen, että pitää musitaa ostaa kalenteriin uudet sivut! Onko teillä samannäköset roskasäkit kainaloissa vai siivoatteko laukun päivittäin, hehee? :D

P.S. Mun blogilista-sähläyksen vuoksi mun blogiin on tullut ihan kamala kommentti/kävijäkato ja pelkään, että puolet teistä on hävinnyt! OHNOUU! Blogini on lisätty nyt uudelleen blogilistalle, joten menkäähän ihmeessä tilaamaan se täältä! :)

4 comments:

  1. Voi että Beanna, tykkään ihan tosi paljon tästä sun blogista! Tosi kiva juttu, että olet nyt keväällä päivitellyt tätä ahkerasti. Mulla oli jäänyt tämä blogi jotenkin väliaikaisesti unohduksiin, mutta pääsiäisenä huomasin, että tääällä oli taas kivoja uusia postauksia ja eilen illalla lueskelinkin niitä sitten. Nyt kun tilasin tämän taas blogilistan kautta, niin ehkä pysyn taas paremmin päivityksissä mukana. :)

    Oliko se syksyllä, kun mietit tämän blogin lopettamista, niin kiva, että kuitenkin jatkoit tämän kirjoittamista, tajusin eilen, että tämä on kyllä yksi mun lemppariblogeista. Nykyään en kyllä jaksa/ehdi kovin montaa blogia edes seurata, mutta tästä tykkään. Musta tämä blogi on hyvä juuri tällaisenaan! Ihanaa, että joku vielä kirjoittaa hyvää blogia, kiitos. Täällä on hyviä kuvia, mutta kaikkein eniten luen tätä siksi, että vaikutat tosi mukavalta ihmiseltä ja se välittyy näihin postauksiin myös!

    Tästä tulee nyt vähän sekalainen kommentti, kun lisään tähän nyt ihan jotain sattumanvaraisia kysymksiä, mitä tulin miettineeksi, mutta siis:
    Oot ilmeisesi käyttänyt sekä Moroccanoilia että Paul Mtchellin seerumia, niin kumpaa suosittelisit, kun latvoille sitä lähinnä käyttäisin? Mulla on tähän asti ollut ennakkoluuloja noita öljyjä ja seerumeja kohtaan, kun oon aatellut, että ne tekee sellaset rasvaset hiukset, mutta ajattelin nyt ennen kampaaja-aikaa ensiavuksi kokeilla jompaa kumpaa hamppulatvoihin.

    Sitten, mistä ne sun ponit on hankittu? :)

    Tulin myös miettineeksi, että miten laitat sun hiuksia vai ootko siitä tehnyt jo postauksen? Kun täällä oli postaus siitä, että mitä tuotteita käytät, mutta mietin vaan, että mittä teet hiuksille pesun jälkeen, siis mitä laitteita käytät tms.? Siksi kyselen, kun olen maailman huonoin laittamaan hiuksia, kun pesun jälkeen laitan niihin vaan muotovaahtoa ja föönaan pää alaspäin ja sitten kun menen ihmisten ilmoille, niin ne on aina ponnarilla, niin kovasti yritän jotain muutosta tähän saada aikaan ja jotain vinkkejä kaipaisin...

    Tuli nmyös miettineeksi, kun täällä on kasvokuviasi ollut ja oon kiinnittänyt huomiota sun kulmiim, että ne on tosi kivan malliset ja väriset, että käytätkö niihin jotain meikkiä vai värjäätkö vai onko ne luonnostaan niin hyvän väriset?

    Pahoitteluni, että tästä tuli liian pitkä kommentti ja kyselin kaikenlaista, mutta tulin noita miettineeksi, niin ajattelin vaan kysyä, ei tarvitse vastata, jos et jaksa!

    Niin ja tänäänkös se Lanan keikka on? Hyvää keikkaa siis teille sinne!! :)

    K

    ReplyDelete
  2. Ja kysymättä jäi tietysti vielä, että voisitko koskaan kuvitella tekeväsi tänne videopostausta? En tiedä, miksi tuota kysyn, kun jos itse kirjoittaisin blogia, niin en ikipäivänä uskaltaisi videota tehdä(siis missä itse puhuisin), mutta kunhan nyt kysyin tätäkin vielä...
    sama K

    ReplyDelete
    Replies
    1. Moi, aiiiiiiivan ihana kommentti!<3 :') Joo, tänään on keikka ja just ollaan kiiruhtamassa, mutta vastailen sulle viimeistään kun oon takas kotona<3 :)

      Delete

  3. Kiitos kommentista! Ihanaa kuulla, että siellä on uskollinen lukija, joka jaksaa edelleen lukea näistä mun postaustauoista huolimatta<3 :) Kiva, että oot mukana! Ihan mielettömän kauniita sanoja ja toivottavasti pystyn jatkossakin tekemään kiinnostavia postauksia teitä ihania lukijoita varten, jotka jaksaa kommenteillaan aina piristää, se on kyllä blogin tekemisen ilahduttavin asia!<3

    Mä voisin koittaa tehä tuosta hiustenlaitosta kattavan postauksen! Oon muutaman luonnoksen tehnytkin mutta ne jää aina jotenkin kesken, kun tuntuu että ihan hirveesti pitää kirjoittaa kaikkea, kun mulla on tosiaan aika hankalat hiukset :D Karheat pörröluonnonkiharat siis, joita suoristan ja siloittelen aina. Noista kahdesta oma suosikkini on tuo Paul Mitchellin Super skinny serum. Moroccanoilin kanssa olen varovaisempi, sillä siitä saattaa tosiaan tulla hieman raskas jos sitä menee liikaa (varsinkin lähelle tyveä). Paul Mithellissä on musitaakseni myös lämpösuoja (en ole ihan varma?), mitä taas Moroccanoilissa ei ole. Jos on helposti katkeilevat hiukset, niin itse olen käyttänyt tuota Redkenin Anti-snappia (sininen pullo) latvoille, etenkin suoristamisen alle. Se on musta ihan mielettömän hyvä ehkäisemään katkeilua ja tekee latvoista vahvemman tuntuiset. Sitten Mitchellillä tai vastaavia olen käyttänyt siloittamiseen suoristuksen jälkeen ja antamaan kiiltoa :) Koitan väsätä jotain postausta vielä tuosta hiustenlaitosta, jos siitä saisi enemmän apua ja toki saa aina kysyä täällä boksissakin neuvoja :)

    Ponit on molemmat about 7 vuotta vanhoja ja sain ne synttärilahjaksi peräkkäisinä vuosina. Silloin niitä oli Prismassa myynnissä ja mun tietääkseen molemmat ovat juurikin seiltä :)

    Kulmakarvoja värjään satunnaisesti, mutta pärjään myös ilman väriä. Juuri värjäyksen jälkeen en tarvitse kulmakynää niihin muutamaan päivään, mutta mulla on kulmaarvojen alkuosat (n.0,5cm) vähän hennot ja värittömät (koska kestoväri lähtee nopeasti niistä), että yleensä värjään alkupään kulmakynällä. Loppuihin ei tarvitse laittaa kynää, mutta tummemman viikonloppumeikin kanssa saatan joskus tummentaa koko kulmat :)

    Ja videopostausta mun on pitäny monta kertaa tehdä, mutta sitten tuntuu aina etten keksikään mitään fiksua sanottavaa ja ne jää julkaisematta, jos oon koittanut :D Itse en jaksa aina ihan jokaista videopostausta edes lempiblogeistani katsoa, mutta kieltämättä silloin tällöin on kiva kuulla jonkun tuntemattoman bloggaajan ääni ja nähdä eleet :) Voi siis hyvinkin olla että julkaisen videopostauksen, heti kun saan sen vain aikaiseksi ja keksin mitä voisin siinä höpistä :D

    Lanan keikka oli ihana<3 :')


    Eikä haittaa että oli pitkä kommentti, päinvastoin, tosi ihana kommentti ja kommentoi ihmeessä jatkossakin! Ihanaa päivää sulle K!<3 =)

    ReplyDelete