5 Apr 2013

Mä en oo kyllä tehny tällä viikolla oikeestaan mitään.

Pääsiäisestä toipumiseen on mennyt lähes koko viikko. En oo tehnyt muuta kuin siivonnut, leikkinyt hauvan kanssa, nukkunut ja katsonut rästisalkkareita parin viikon ajalta. Eilen kävin sentään värjäyttämässä hiukset ystävälläni ja ottamassa hänestä sen jälkeen masukuvia, vielä ennen kuin vauva syntyy. Nyt vasta tuntuu, että on kerääntynyt voimaa lähteä huomenna Tukholman reissuun, vaikka pientä flunssaa on jälleen havaittavissa. Finrexiniä ja buranaa naamaan vaan stobesta, niin enköhän mä jaksa taas muutaman päivän hyppiä ympääriinsä :D
 Onnistuin nappaamaan myös Rrrnassesta  kuvan!!! :D Jäätävän sellaisen, MORO MIKÄ POSE! :D Ja toinen vielä perään! Ei näytä söpötys niinku ollenkaan iteltään näissä :D



Tässä myös viikon iltapalat, oon syöny meinaan joka päivä iltapalaksi päärynän tai päärynäkuutioita raejuuston kaa!
Aivojen nollaussarja! ;)

Katsokaa. Mulla on rakkautta seinällä! Mäkin haluan rakastua ja olla tolleen miten noissa kuvissa, jakaa sydänhetkiä oman specialin kanssa ja hymyillä! Kevätttt!
Instagrammista löydätte mut nikillä BEANNANN :)


P.S. Mun blogilista-sähläyksen vuoksi mun blogiin on tullut ihan kamala kommentti/kävijäkato ja pelkään, että puolet teistä on hävinnyt! OHNOUU! Blogini on lisätty nyt uudelleen blogilistalle, joten menkäähän ihmeessä tilaamaan se täältä! :)

No comments:

Post a Comment