6 Apr 2013

Pientä uutta yksiössä.



Jos vielä pari kukkakuvaa :D
 Lupasin uudesta  järjestyksestä kuvia, mutta en nyt ehtinyt ottaa kuitenkaan koko huoneesta kuvia. Varmaan teille nää näyttää ihan samoilta kun mun kaikki aiemmatkin kotikuvat, mutta mulle toi on tosi suuri muutos, että siirsin sängyn toistepäin :D Ennen se oli pitkä sivu seinää vasten. Lipasto sai väistyä tikkaiden tieltä ja arkun siirsin ikäänkuin yöpöydäksi sängyn viereen.
Mä oon iloinen tästä hetkestä, mutta silti tuntuu, että kaipaan jotain uutta. Vaikka kuulostaa ehkä hölmöltä, niin pieni järjestyksen muuttaminen ja hiustenvärjäys inspiroi kyllä pitämään silmät avoinna kaikelle muullekin mahdolliselle uudelle :)



Ihanaa viikonloppua!


10 comments:

  1. ajattelin kysyä sulta asun kampin lähettyvillä ja oon just muuttanu helsinkii ku opiskelen täällä nii ajattelin että voisikko sä suositella mulle jotaki kampin lähellä olevaa kuntosalia , ku mä en tiiä yhtää missä täällä ois :D :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hmmm, riippuu minkälaista etit? :D Kisahalli on varmaa ainakin halvin, mut monien mielestä liian "spuge", ite tykkään kyllä siitä, siellä on just tarvittavat laitteet ja ei mitää hirveetä ruuhkaa useimmiten! :) Sit Töölö Gym on tosi monipuolinen, mut siitä en taas ite pidä, siellä on liikaa jengii ja sikana kyyliä :D Onhan täällä vaikka mitä saleja! Salmisaari ja Elixia on vissii aika monien salikissojen lemppari :D

      Delete
    2. okei :) voisin kokeilla tota kisahallia ja kiitos , sait uuden lukijan :)!

      Delete
    3. JEE, tervetuloa!<3 Joo kantsii koklaa, siellä on eriksee voimailupuoli ja aerobinen!

      Delete
  2. haha noi ponit ;) ihana maljakko!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ne on mun lapsii!!<3 :DDD Tykkään kans maljakosta!

      Delete
  3. Hiukan upea idea tuo Jack Daniels pullo maljakkona! Todella kaunis koti muutenkin sinulla :)

    http://tartu-hetkeen.blogspot.fi/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kiitoksia kiitoskia<3 Juuu onneksi keksin sen, innostaa ostamaan kukkia useammin tulevaisuudessa :D

      Delete
  4. Ihana koti sulla! Tykkään just tuonlaisesta tyylistä, hieman romantiikkaa ja rosoisuutta sekoitettuna :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kiitos Ulla<3 Se on kiva yhdistellä juttuja, niin ei käy liian tylsäksi katsella ympärilleen :)

      Delete