2 Apr 2013

Pomppija stepson


Oi oon niin iloinen pääsiäislomasta, vaikka ihan kaupungissa oleilinkin. Pikku russian toy tuli hoitoon ja ehdin näkemään paljon läheisiä ja tuttuja sekä vaihtamaan järjestystä kotona!  Tässä nyt ehkä ihan vähän väsyneempi postaus, mutta tällä viikolla luvassa kotikuvia uudesta järjestyksestä! :)
Tässä vielä vanha järjestys. Rakastan petaamattomia valkoisia sänkyjä!

Maailman helpoin lohisalaatti. Ääs-marketista lohiherkkua salaatin ja artisokan sydänten päälle ja oms!

Tässä mun rakas pomppija stepson, pääsi vähän täyttämään hali- ja leikkikiintiöitä, vaikka eihän ne mulla kyllä koskaan oo liian täynnä! ^^
 Lauantai meni töissä Floorluveissa Venuessa.




 Meinaatkos vielä kovinkin pitkään nukkua?
 Sunnuntaina oltiinkin sitten tädin luona pääsiäisaterialla ja suklaamunilla siskon, serkkujen ja kissojen kanssa.

Ja illalla lähdettiin vielä sunnareille Shakerin kautta Tigerin vippiin pyörimään. Sen verran oli hauskaa, että koko maanantaikin meni vielä nauraessa edellisillalle ja aprillipilaläppää heittäessä :D Pääsiäinen olikin sitten sellaista vuorottelua rennon ja rankan välillä, mutta sentään tuntuu, että olis ollut edes jonkinlainen loma pitkästä aikaa! Ja ens viikonloppuna alkaakin uusi sellainen Oonan ja Lana Del Reyn kanssa!

2 comments:

  1. ihana postaus ! kiinnitin myös huomiota kivaan ulkoauusi ja huomasin että sulla on teksti ja kuvat samassa linjassa, oon yrittäny saaha niitä tollain iät ja ajat, olis tosi kiva jos autaisit. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kiitti! :) Apuaaa, mä oon vaan säätäny ton tekstialueen tolla mallityökalulla saman kokoisiksi kun mun kuvat, mitkä muutan aina samanlevysiksi ennen lisäystä :o Auttaakohan yhtään? Mun kuvat on yleensä 640 tai 800 leveitä, mutta kun valitsen "Erittäin iso" bloggerista, niin niistä ei tuu tekstialuetta suurempia, toisin kun jos laittaisin 800 leveän "Alkuperäinen koko" niin se tulisi tekstialueen ulkopuolelle. Koita, jos on apua ja kysy sitten jos voin auttaa paremmin :)

      Delete