4 Apr 2013

Someone still has that special opportunity to make me the happiest girl on earth.

Ostin itselleni piristykseksi kukan. Yhden pienen kukan! Aika paljon oon tottunut saamaan selkeesti yllätyskukkia, sillä maljakosta ei ollut tietoakaan!  ;) Ei hätää, onhan mulla tyhjiä pulloja...

Mulla kyllä oli kerran ihan oikea kukkamaljakko, mutta sen kohtalo oli muuttua eräissä grillibileissä poikien bissestobeksi, kun siihen niin kivasti mahtu se pari litraa kaljaa. Se lähti sitten poikien mukana meidän pihalta jatkobileisiin mukaan ja sinne se jäi. Ties kuinka monet kännit vedetty sen jälkeen mun kukkamaljakosta, jonka olin ostanut siinä toivossa, että joku päivä saisin yllätyskukkia. Ja vasta nyt muistin sen kun ostin kukan.


No olen mäkin kerran saanut ruusun ;) Kolmen sepän patsaalta. Pakettiautosta. Siitä naistenpäivän ilmaisjakelusta! Toisen kerran kun käteeni ojennettiin ruusu ja menin hämilleni, niin se hiton romanikerjäläinen kehtas pyytää multa siitä rahaa!!!!##%& No, oon mä ehkä muutaman muunkin kerran saanut kukkia, mut noi keissit on jäänyt mieleen parhaiten. Sitä kukka(puska)a odotellessa, täytyy käydä ostamassa uusi maljakko, vaikka tykkään kyllä tästä combosta mielettömästi! Seuraavan kerran vaan isompi kukka. Tuliks jo tarpeeks monta kertaa, kukka kukka kukka :D

4 comments:

  1. haha ihana inna :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hihii! Sä sait sentään naistenpäivänä vaa'an lahjaks! :D

      Delete
  2. Tosi magee toi pullo maljakkona :) ite käyttäny kans kauniita viinipulloja :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eiköö<3 Mäkin oon joskus ruusuille käyttänyt :) Tästä tuli kyllä lempapri!!! =)

      Delete