13 Apr 2013

Sweet like candy! Ted Baker.

Hihii, tässä mun ensimmäinen kunnon ostos reissulla! Tää tais vilahtaa pari vuotta sitten mun joululahjatoivepostauksessa.  Jos mä oppisin nyt käyttämään sen kukkaron sijasta lompakkoa, kun on niin karkin näkönen, että tekee mieli koko ajan vaan hiplailla sitä :D
Meinasin ostaa aiemmin Mulberryn tai Michael Korsin mustan lompakon, mutta tää on niin oikee valinta. Tää on kuin karkki ja aurinko piilossa mun mustassa nahkalaukussa. Iloinen oon joka kerta kun kaivan sen esiin! ^^





Ted says: "The more you give, the more you get!" Tää on ihanin, vaikka nyt setelilokerossa sijaitseekin! Mut mä haluun ainakin antaa paljon rakkautta! PAL-JON!! :)

4 comments:

  1. Replies
    1. Eiiiiks? Oon ihan rakastunu<3 ^^

      Delete
  2. Kivan näköinen lompakko! Itse oon ehkä enemmän niiden perusmustien ja ruskeiden (tylsien) lompakkojen suosija, mutta kieltämättä tuon värinen on varsin piristävä. :) Tuosta Ted Bakerista muistui vielä mieleen yksi Anna- lehden kansi, jossa oli siltä merkiltä kivan näköinen rusettirannekoru. En nopealla etsinnällä löytänyt sitä merkin nettisivuilta, mutta tuolta löytyi se lehden kansi:http://www.anna.fi/lehdessa/maryam-razavi-taskussa-vuosia-ollut-pelkka-menolippu/

    Katja

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kiitos linkistä! Nuokin on ihania :) Joo yleensä teen ostoksia niin että välttyisin kyllästymisen mahdollisuudelta, muttä tätä oon jo tapreeks kauan himoinnu ain aina vähän väliä, niin pakko oli sit ostaa vihdoin!

      :)

      Delete