12 Apr 2013

Tukholman miniloma ja Lana ♥


Toinen päivä Tukholmassa meni kaupungilla kierrellen.






Mä luin niin monta lukkoa läpi ja toivoin, että kaikilla on rakkautta edelleen!

Pakollinen kuva tästä kohtaa aina!

3 tunnin ravintolan etsimiskävelylenkin jälkeen löydettiin vihdoin miellyttävä ravintola. MEIDÄN HOTLAN VIRESTÄ! Joku BBQhouse se oli. Mut mun teki mieli pihvii ja pekonii ja Oonan burgerii nii tää oli kompromissi! :D

Sit mentii takas hotlalle kiireen vilkkaan valmistautuun Lana Del Reyn keikalle. Koitettiin vetää pienii hiprakoita niistä 2,25% siidereistä edelleen ja koska oltiin jo valmiiksi luovutettu, niin ostettiin bisseä, missä oli 3,5% (KOVIIIS!!!) kun ei Systembolagettiin ehitty! :)
Globen Annexettiin mentiin taxilla ja joo harakoille meni Hemköpin siiderit, meinaan jouduttiin käydä ottaa tequilaa allmost laskareihin. Ei voi olla laskarit jos ei oo koskaan noussut päähän??? :D Siinä meni samalla mun uuden vuodenlupaus etten koske tequilaan tänä vuonna, että moro! Mut mitä vaan ettei oo laskareita Lanan keikalla!

Tässä hän nyt on! 'Minun rakas! Minun Idoli! ^^ Iiiihihihiii!

Mun puhelimella saa vaan niin surkeita kuvia tollasessa huonossa valossa että itku meinas tulla. Tai no tulikin, mutta ei kuvalaadun takia, vaan ihan Lanan laulujen! Globenin baarimestari olis halunnut lähteä näyttään mulle ja Oonalle Tukholman yöelämää ja kirjoitti numeronsa kuittiin, mutta oltiin niin väsyneitä, että mentiin keikan jälkeen ruokasäkkien kanssa suoraan hotlaan ja taas porealtaaseen! Meinasin nukahtaa sinne, missään ei oo varmaan yhtä ihanaa kuin vedessä! Sit mentiin ajoissa nukkuun ja käynistettiin meidän vika stokisaamu.
Kierreltiin 5h kaupungilla putkeen.
Välillä käytiin syömässä ja sitten jälkkärillä!
Ladurée!



Uudestaan!
Tyytyväinen shoppailija, jolla on naamassa darra ja siksi rajaus :D





Sitten lähettiin bussilla Arlandan lentokentälle.

Pikkudrinksut ennen lentoa!



Wifi toimi aika hitaasti, joten päätin käyttää lentomatkan viihtyisämmin.
Seuraavassa postauksessa esittelen sitten mun pikkuruiset ostokset :)

No comments:

Post a Comment