14 Apr 2013

Tukholman shoppailut

Paperikasseja, aah! Mä en tiiä ostanko mä asioita siks, että mä haluan niitä vai siksi että mä haluan paperikasseja :D Mun sisko heitti läpällä joskus, et mä en tarvii ainakaa rikasta miestä, kun muut tuo tuliaisiks tyttöystävilleen tuoksuja ja laukkuja, niin mun mies voi ostaa niiltä ne paperikassit mulle lahjaks egel ja mä oon onneni kukkuloilla, hahahha :D
Tätä Missonin pikkupyyhettä kylppäriin oon kuitenkin yrittänyt jo kaksi kertaa käydä ostamassa Helsingissä ja molempina kertoina juuri tämä väri on ollut loppu, joten nyt kun törmäsin siihen NK:lla, nappasin sen samantien mukaani!
Mä oon aina yrittänyt pyytää Pariisin matkailijoilta tuliaisiks Ladureen macaronseja noiden boksejen takia ja kun yhtäkkiä muistin, että ainii Tukholmassa on nykyään Laduree, niin lähin juoksemaan sinne vielä ennen kentälle lähtöä! Teepurkki ja macaronleivosrasia lähti mukaan lilan sävyisinä. Meinasin olla ahne ja ostaa 4 tuotetta, jotta oisin saanut ostettua ison hattulaatikon, mutta hillitsin sitten itseni ja päätin, että seuraavalla reissulla sitten, kunhan keksin näille rasioille ensin käyttöä :) 
Nää meni heti poskeen siskon kanssa kun tulin kotiin! Pistaasi ja vadelma oli lempparit!

Noiden lisäksi ostin siis edellisessä postauksessa esitellyn Ted Bakerin lompakon, yhden tuliaislahjan NK:lta, sekä nuuskaa testiin, apua oonksmä hullu?! :D Oli pakko ku oli söpö purkki! Vaikka toi hiuslakka olikin pakollinen ostos sen unohtuessa kotiin, niin oli laittaa se kuvaan, jotta näätte miten hyvin mun kaikki ostokset matchaa yhteen ihan vahingossa :D




Kaikki ostokset oli siis kauan himoittuja juttuja, joihin tällä reissulla vaan satuin sattumalta törmäämään, joten oon oikein tyytyväinen mun ostoksiini! Pari vaatetta esittelen vielä myöhemmin, kunhan ehdin kuvata ne, niistäkin oli kaksi kauan metsästettyjä ja vain yksi sellainen youhadmeathello-ostos!

No comments:

Post a Comment