24 Apr 2013

Unelmien peplumpaita!

Mulla on meneillään kiireinen viikko, mutta toivon, että saan postauksiakin tässä sivussa kasaan.  Vihdoin sitä vaatekaapin siivousta, mitä olen joku 3kk vältellyt, hammaslääkäriä, lääkäriä, vihdoin mun ystävän vauvan moikkaamista kättärillä (iiih!), firman bileilta, Hard Rock Cafen avajaisia ja ehkä päiväristeilylle lauantaina. Sit onki jo melkein vappu! Paras juttu kiireessä on se kun luulee olevansa PA ja sit tajuukin et palkka on tullut tilille jo melkein viikko sitten, moikka :D Saiskos lisätunteja vuorokauteen, meinaan tykkäisin ihan hirveästi nukkuakin kunnon unia! :)
 Anyway, nää pari ostosta jäi esittelemättä Tukholman ostoksista. Eli tää yllä oleva Hennesin peplumpaita oli niin rakkautta ensisilmäyksellä että! Aivan ihanat värit! SÖPÖSÖPÖSÖPÖ, rakastan!!
Toinen peplumtoppi löytyi Bikbokista perusmustana, jonka väristä mulla ei vielä ollutkaan. Mä kun luulin että tää muoti ei oo mua varten, mut todellakin on, haluan vielä muutaman! Joku ihana peplumbikeri ku löytyis niin oisin aika täpinöissä! ^^ Bikbokista lähti mukaan myös mustat perus kiiltolegginssit, mutta ne oli kuvaushetkellä pesukoneessa :) Onko siellä peplumhelmoihin hurahtaneita?

Muistakaahan, että vielä on pari päivää aikaa osallistua 50 euron Fasionstore-lahjakortin arvontaan täällä!

Ja Ostohyvitys.fi* tarjoaa nyt BEANNAN blogin lukijoille 5 euroa alkusaldoa, mikäli liitytte tämän ilmaisen ja pelkästään hyödyllisen palvelun käyttäjiksi täällä*! Lisätietoja tässä postauksessa!


*Sis.Mainoslinkin

No comments:

Post a Comment