17 May 2013

Keep your arms exactly where they are. I wanna be here.

HAHAHAHAAA!!! Mun epäonni jatkuu! Konehan on tällä hetkellä huollossa ja kotona oon vuorotellut kahdella vähän surkealla läppärillä käyttötarkoituksen mukaan :D No eilen multa hajos sitten modeemikin, eli nyt ei oo nettiäkään kotona!! :D Ens viikolla pitäis saada kone takas, joten sit viimeistään laitan ton netinkin kuntoon. Voihan kettu mä sanon!  Jos vaikka inspiraatiota Weheartit:sta sitten:



























HAUSKAA VIIKONLOPPUA!

2 comments:

  1. ihanaa kun jaksat kuitenkin postailla kaikesta epäonnesta huolimatta :)! tsemppii paljon, onneks kesä on tulossa ja sillon kaikki huolet tuntuu vähemmän raskailta :) hyviä asioita tapahtuu niille ketkä niitä toivovat, joten oon aivan varma että sun ongelmat pikku hiljaa selviää. oot ihan mun lemppari!

    t anna-kaisa

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oi voi kiitos ihana piristävästä kommentista!<3 =) Ehkä mun pitää toivoa lujempaa ;) Mutta totta, kesällä usein murheet pienenee ja toivotaan, että ne jossain vaiheessa katoaa pitkäksikin aikaa! Kiitos Anna-Kaisa, ihanaa viikonloppua sulle<3 :)

      Delete