5 May 2013

Mul on lanit.

Moi, mulla on lanit. Vittu ei oo. Mun kone kuoli!! Mun täydellisesti toiminut Sony Vaio, rakkain, kiltein ja ihanin ja söpöin kone ikinä. Parhaimmat lähtee nuorena.... Yritin elvyttää häntä perinteisellä tyylillä ja vaikka sain joitain valoja palamaan, niin kiintolevyvalo pysyy pimeänä. Huomenna vien hänet lääkäriin ja toivon että se on vain jokin aivoinfarktista tai sydänkohtauksesta johtuva kooma ja hän herää vielä henkiin.

Mä jouduin kysyy kaverilta, että onko ihan tervettä itkunauraa hysteerisesti ja täristä sokissa yhen tietokoneen takia, mutta se sano että se on täysin normaalia! Viimeksi reagoin samalla tavalla kun mun Hinni-niminen maissihiiri kuoli kun olin 11 v :(

Tää mun vanha hirviöääninen HP skulaa jotenkuten ja onneksi sain juuri lainassa olleen TV:n takaisin, niin on näyttöki! Tää kone vaan on niin armottoman hidas vanhus, ettei kuvien lataamisesta just nyt tuu mitään, joten sunnuntaipostaus jää nyt välistä :( Kivaa sunnuntaita joka tapauksessa!

2 comments:

  1. :| jos ei suusta suuhun elvytys tuottanut tulosta niin.... rip.

    ReplyDelete
    Replies
    1. RIP :( Katsotaan vielä löytyykö jotain poppamiestä, joka antaisi koneelle uuden elämän! (Ja minulle....) :DDD

      Delete