14 May 2013

Pari korua.

Muutaman päivän tauko taas tullut bloggailuun. Oon saanut taas yhtä sun toista murheenkryyniä osakseni ja vaikeita vaikeita päätöksiä pitäisi tehdä. En nyt pysty ehkä keskittymään kirjoitteluun täysillä, mutta laittelen kuvia ja toivon mukaan pystyn pitää tätä bloggailua jonkinlaisena aivobreikkinä tän hetkisen stressin keskellä. Mua alkaa suorastaan huvittaa tää, miten mun elämän heittelyt heijastuu aina mun bloggailuun ja aina kun luulen pääseväni tähän kiinni taas, niin tipahtaa jos jonkinmoisia pommeja taivaalta. Välillä tekis mieli vaan luovuttaa ja olla vaan, antaa asioiden tapahtuu, eikä välittää tai taistella vastaan. Vähän Aku Ankkamainen olo, mutta jaksan mä vielä hymyillä ;)

On toki paljon kaikkea mukavaakin luvassa mulle, mutta asioiden tärkeysjärjestys on nyt vähän toista kun haluais. Ensi viikolla on erään sukulaisen muistotilaisuus, joka sekin on tällä hetkellä jääny ajatuksissa ihan taka-alalle, mutta ensiviikolla muuttuu varmaan tääkin poismeno todellisemmaksi. Äääh. Mut ei tuoda niitä ikäviä asioita liikaa tänne blogiin! Tässä pari kuvaa Glitterin blogi-illasta valitsemistani koruista.
Isot hopean väriset helmet sekä tollainen ketjumainen Hope - Love - Understanding-kaulakoru. Noita kaikkia kolmea tosiaan tarvitaan nyt!

1 comment: