9 May 2013

Porvoossa jälkkärillä

Sainhan mä edes jotain kuvia ladattua vanhalle koneelle, vaikka hidastahan se oli nykyiseen koneeseen verrattuna. Mun Sony Vaio lähti tiistaina huoltoon ja onneksi siinä oli vielä takuutakin jäljellä, toivotaan nyt vaan että se tulis nopeesti takas ehjänä! Nyt mulla on siskon läppäri käytössä, toimii ehkä hitusen paremmin kun toi mun oma vanha, mutta en osaa kirjottaa tällä ollenkaan! Vastailen siis huomenna aiempiin kommentteihin töissä tauolla! :)


Sunnuntaina mulla oli ihan jäätävä nälkä kun heräsin. Huutelin fb:ssä kuka lähtee mun kaa syömäääää ja kaverin kanssa oltiin sitten hetken päästä sovittu treffit. Mä jouduin odotteleen siinä pari tuntia ja söin tomaattia ja raejuustoa alkupalaks. Mentiin sitten vihdoin seiskan aikaan Gringos Locosiin ja mun teki siinä vaiheessa tilata koko lista, olihan se mun aamupala melkein :D Hahaha!

Ruokailun jälkeen mietittiin mihin lähettäis käymään ja mietittin sitten Tammisaaren ja Porvoon välillä. Lähettiin sit Porvooseen, kun kello oli jo paljon eikä sinne kestä kauaa ajaa.


Mentiin Porvoon Paahtimoon jälkkärille ja hihiteltiin paikan semiällöromanttiselle kuhertelujazziselle tunnelmalle IHIHIHIHI!  Äkkii tiikerikakku turpaan ja ulos, ennen kuin nurkassa kyhnäävä pariskunta alkaa riisumaan toisiltaan vaatteita ;o


Suunniteltiin, että tulevana viikonloppuna käytäis sitten vaikka Tammisaaressa jälkkärillä. Musta on maailman kivointa vaan ajella jonnekkin ja katella maisemia.

Ihnaa kun on keskellä viikkoa vapaata! Mä ajattelin lähteä just kävelylle rantaan ja jospa ottais kamerankin mukaan ja testailis yhtä linssiä, mitä en oo vielä oikein ehtinyt testaileen :) Kivaa vapaapäivää kaikille!

3 comments:

  1. Replies
    1. Porvoo on kyl yks lempparein paikka<3 Niin kaunis!

      Delete
  2. Kaunis kaupunki :) Olen vain mennyt siitä läpi bussimatkalla Helsinkiin, mutta täytyy kyllä joku kerta hypätä kyydistä ja käydä kiertelemässä sielläkin!


    Indie by heart

    ReplyDelete