27 Aug 2013

Goodwin The Steak House

Olimme viime keskiviikkona iiiihanan Jutan kanssa Goodwin The Steak Housen kutsuvierasavajaisissa Etelärannassa. Goodwin on sivujensa mukaan ainoa perinteinen, aito amerikkalainen pihviravintola koko Skandinaviassa ja Baltiassa, joten odotukset olivat mulla korkeella!


Valkoviiniä ja starttereita oli yllinkyllin tarjolla, mutta silti odotin illan kohokohtia, eli pihvejä maisteltavaksi! Mä oon alkanut rakastamaan lihaa, etenkin naudan pihvejä sen jälkeen, kun mulle on kokkailtu hyviä sellaisia ;) Itse en osaa juurikaan niitä valmistaa, aina menee jotain pieleen.


Unohdin ottaa lihan himoissani kuvia järkkärillä noista ruoista, mutta jonkinlaiset instagram-kuvat tässä edes.
Pöytiin tarjoiltiin muutama kattaus ja meinasin pyytää doggybagiin mukaan ne pari palaa, mitkä oli jäädä yli, niin taivaalliselta maistui kaikki, täytti kyllä kaikki odotukseni. Sitten jäkkäriksi tuo juustokakku, josta ehin jo ottaa palasen ennen kuvaa! :D Mä en oo ikinä maistanut mun omatekemää parempaa juustokakkua ennenkuin nyt. Jos en ois ollut niin täynnä ruoasta, niin oisin syönyt niitä vielä ainakin kaksi!
Kuva lainattu Jutan Goodwin-postauksesta.

Kuva lainattu Kai Joroselta / Goodwinilta.
Mä haluun kyllä tuonne syömään mahdollisimman pian uudestaan. Mieluiten treffeille, sen verran sopivasti oli tunnelmaa ja se ruoka! 

No comments:

Post a Comment