14 Aug 2013

Katukahvilan kulmalla joku nauraa tavalla, johon en ole tottunut. Ja minä itken koska en tahdo nähdä ihmisten lähtevän.

Moi pitkästä aikaa! Vuoristoratavaunu onkin sit vetänyt muutaman ylimääräisen kierroksen mun elämässä, mutta mä päätin heittää ton osaamattoman jarrumiehen nyt laidan yli ja jarruttelen itse loppumatkan, ei haittaa vaikken liikkuisi vähään aikaan yhtään minnekkään, hengähdystauko olis ansaittu. Ehkä pääsen siis pikkuhiljaa palailemaan myös blogin pariin. Teen ehkäpä pienen avautumispostauksen lähiaikoina, mutta sitten kun jaksan keskittyä. Mulla on nyt paljon mietittävää tulevaisuuden suhteen lähes jokaisella elämän osa-alueella ja koska voimat on tällä hetkellä imetty aika finaaliin, joudun todella harkitsemaan, mikä on mulle ja mun hyvinvoinnille parasta. Tiedättekö sen kun kaikki kaatuu aina yhtäaikaa niskaan? No, jotain hyvääkin on kesään mahtunut, jolloin ajatukset sai edes hetkeksi nollattua. Oltiin siskon kanssa viikko Kreetalla, jonka INSTAGRAM-seuraajat jo tiesivätkin. Sieltä löydyn nikillä BEANNANN :) Teen Kreetasta heti postauksen kun olen saanut kaikki 800 kuvaa käytyä läpi, mutta nyt muita kesälomanaikaisia instakuvia tälleen alkulämmittelyksi. Osaankohan enää ees julkaista postausta? ;)

Olin yks torstai onnellinen ja innoissani, kun sain yllättävän illanviettokutsun. Liian hyvää ollakseen totta ja ilta olikin lopulta yksi elämäni kauheimmista.
Oltiin Oonan ja Anniinan kanssa Tervasaaresa piknikillä.
Shot Bar Helsinki. En tiedä mikä toi sunnarimeno oli olevinaan, mut viihdyttiin 2minsaa :D Ihan sika kuuma ja tukossa.
Shakerissa yks päivä Oonan ja Anniinan kanssa. OHO! Tytöt otti Daimannet ja mä Whiskeysourin, Lököööööö kaikille!
Yks keskiviikko Bar Bäkkärillä. Tuol on kyl niin parhaat musat aina.
Shoppailuita,
Pari shoppailuu lisää, juoksukengät ja pögät.
Testissä.
Oltin siskon kanssa Summersoundeilla tamppaamassa Above & Beyondia ja Knife Partya. Oli suhteellisen lyhyt ilta kun mentiin niin myöhään paikalle, mut kivaa oli.
Kokeilin vihdoin banaanilettuja, koska olin vähän skeptinen voiko ne muka kilpailla ees tavallisen letun kanssa. Mutta MITÄ? VOI! Tästä tulee mun vakkariaamiainen :D Tosin ehdin jo muuttaa reseptiä hieman eli 2-3 lettua:

1 banaani
1 muna
2 valkuaista
15-20g kaurahiutaleita

päälle olisin laittanut marjoja, mutta oli loppu, joten perus lettuhilloa pieni lusikallinen, koska banaani antaa jo makeutta.
 
MRX:n kokkauksia.
Hernesaaressa lenkillä, hyvin näkyy kotimaisemat.
Oonan kanssa Factoryssa lounaalla.
Kurkkuu, tomaattii, avocadoa ja mozzarellaa.
Oonan kanssa Bulevardin kahvisalongissa kakuilla. Toi mun oli varmaan viikon vanhaa, pohjakin oli käyristynyt. Ihan ok, mut voin rehellisesti sanoo, et  ite teen sikana parempaa juustokakkua ^^
Löysin mun aviomiehen...:D
Siskon kanssa varattiin matka Kreetalle Chaniaan.

Oonan kanssa kirpparilla, löysin yhen mekon 4e, mut en tajunnu kuvata sitä.

Ihana lokinpoikanen, joka käveli vastapäisellä kadulla kun istuin rapun edessä tupakalla. Se kurkkas mua kahden auton välistä ja lähti kävelee suoraan mua kohti, suoraan, suoraan, suoraan. Mua alkoi jo vähän oikeesti pelottaa, koska kaikki muut lokinpoikaset on juossut karkuun jos oon niille "Moi" sanonut, mut toi käveli mun haarojen väliin silleen et oli kutienki joku 10-20cm päässä musta :D Sit sieltä tuli joku kääpiöpincheri joka huusi sille nii se loikki pidemmällä mut anto mun mennä 5cm päähän siitä ja ottaa kuvan, aww. Luulikohan se mua sen äidiks ku yks päivä heitin jotain murusia tolle ja sen systerille ikkunasta :D



7 comments:

  1. <3 Pupuu!

    Tuun muuten lauantaina Helsinkiin A:n tykö! Et liity messiin jos haluun :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aijaaa! Lauantaina ois kans yhet kattoterdebileet, mut riippuu säästä voiks sinne mennä, mut nähään silti<3 :)

      Delete
  2. Sanoisin "kaikki kaatuu päälle" -elämänvaiheesta parhaillaan toipuvana, että onneksi asiat menevät lopulta ohi. Voimia!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kiitos<3 Kuten ystäväni sanoi, että alamäestä saa parhaimmat vaihdit :) Pitää pitää se mielessä :) Samoin sinulle!

      Delete
  3. ihanaa kuulla susta! sun vakkarilukija on kaipaillut :)
    voimia arkeen!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kiitos ihana<3 Koitan alkaa taas postailee enemmän, kiva että vakkarilukijat ei hyökää näiden taukojen takia<3 :)

      Delete