14 Sep 2013

Feeling good.

Näitä päiviä kun aloitat aamusi Muse - Feeling Good-biisillä. Mulla on ollut koko vuosi nyt syksyyn asti täynnä stressiä, mutta nyt on käynyt jotain. En tiedä mitä, en tiedä mistä johtuu, mutta kai se on jokin uuden alun odottaminen, toivo, sekä muutosten aika, mikä on saanut ahdistuksen loppumaan. Vaikka hyviä asioitakin aina tapahtuu, niin ensikertaa pystyn kiinnittämään onneeni huomiota pitkästä aikaa, kun pahimmat takapakit ovat tavallaan ohitettu. En tiedä kuinka pitkän etumatkan olen niistä jo saanut, enkä oikein tiedä missä olen tai mihin olen menossa, mutta se tässä ehkä onkin jännittävintä. Ihme on kuitenkin se, etten stressaa siitä lainkaan. Ehkä se on osittain myös jokin puolustusmekanismi, etten yksinkertaisesti voi vaan enää stressata, sillä pää sanoisi varmasti siinä kohtaa POKS. Nyt nautin pienistä asioista, ideoin ja pitkästä aikaa niitäkin tuntuu tulevan. Pidän vain silmät nyt avoinna, ihan kaiken suhteen :)  Tässä viimeaikaisia Instagram-kuvia:

Mun luona oli hoidossa maailman söpöin Paavo ! Pomeranianhan on ollut mun unelmahauva jo pitkään ja nyt sain hieman testattua olisinko tuollaiselle karvapallolle allerginen. En osaa tuon yhden päivän jälkeen sanoa vielä mitään varmasti, mutta Paavo on tervetullut melkein koska vaan uudelleen! :) 
Meillä oli pari viikkoa sitten suhteellisen asiallinen kuljetus työkeikalle :)
Tässä samaiset pippalot, joissa oli esiintymässä mm. Mikael Gabriel, Aste, Uniikki, Juno ja DJ:nä SlimKim.
Tää oli mun illan eka baari, mutta siellä oli niin älyttömän kuuma, että piti vaihtaa paikkoja ulkobaarin kanssa läpi illan.

Tässä ollaankin jo afterwork-tunnelmissa, kuten saattaa huomata, oisko 5am :D 



Lungissa syömässä joku lauantai  ystävän ja hänen söpön poikansa kanssa. Pojalla oli kainalossa pehmolelu koira, jonka nimi oli Koira, aww! :)


Elokuun kohokohta oli ehdottomasti ALICIA KEYS. Meinasin alkukesästä pyörtyä kun kuulin, että Alicia tulee FLOW:hun. Alicia on ollut varmaankin kaikkein suurin esikuvani koskaan ja mä olin niin onnea täynnä koko odotusajan sekä tän keikkaillan ja sen jälkeenkin, että huhhuh! Onhan tää vuosi ollut aika hyväkin. Alicia ja Lana, mun ihanimmat naiset ja molemmat oon nähnyt tänä vuonna! :)

Uimassa olen koittanut käydä mahdollisimman paljon, mä vaan rakastan vettä niin paljon!

 Vapianossa ystävän kanssa. Söin pinaattirapupastan (en musita menu-nimeä) ja läpäisi kyllä hyvin mun aika tiukat pastakriteerit.
 RoyalCaribbeanin visiitti oli kiva!
Ennen privaattishowta Vision of the seas-risteilijällä.
Tässä yks drinkki-ilta kaverin kanssa.
Miten onkaan, että päivätyön loputtua mulle on ilmaantunut puolet enemmän menoja mitä pitäisi muistaa? :D No ehkä se on se rutiininpuute, mikä saa unotelemaan kaikenlaista ja toki on hyvä muistaa esim. työhaastattelut, joten kävin ostamassa pitkästä aikaa uuden kalenterin. Mulla on elämässä kalenterikausia ja tää on nyt sellainen.
Milli Migliassa yksi päivä. Tai  iltako se tais olla. 
Namun uuden puolen Showroomin VIP-tilaisuudessa käytiin myös pyörähtämässä viime lauantaina. Oli ihan kivasti uudistettu.
Bläkissä tutustumassa tuoksuihin.
Eilisten Floorluv - bileiden loppuminuutit duunin jälkeen. Rony Rex & Cut&Slice. Jengi oli aika liekeissä!

7 comments:

  1. Hei, mistä/koska ostit tuon kalenterin? Mietin vaan, että vieläkö niitä löytyisi jostain...
    -Tuulia

    ReplyDelete
    Replies
    1. Moikka! :) Tiimarista löytyi pitkän metsästyksen jälkeen :) Kaikki oli melkein 2014- kalentereita tai sit niissä oli vääränlaiset sivut mutta tuossa oli oikeenlaiset, eikä muutenkaan ollut pahannäköinen :)

      Delete
    2. Kiitos sinulle vastauksesta, kävinkin tänään Tiimarissa katsomassa, josko niitä olisi vielä täälläkin ja olihan niitä! Tuo on kyllä ihan kiva kalenteri ja tykkään, kun se ei ole mikään kovin paksu eli mahtuu hyvin laukkuun, eikä vie kaikkea tilaa.
      Olin eilen niin tuon kalenterin lumoissa, että en huomannut kommentoida mitään muuta tähän postaukseen, mutta halusin sanoa, että mukava, että olet jo voiton puolella tuon stressin kanssa(tai ainahan elämässä uusia murheita tulee), mutta hienoa, jos sinusta nyt tuntuu siltä, että valo voittaa.
      En nyt varmaan osaa muuta kommentoida, mutta toivotan tsemppiä kovasti(myös työnhakuun!) ja jatkan tämän kuuntelua:http://www.youtube.com/watch?v=I4hB-Fk7Nno(Tuo kappale ei nyt liity mitenkään mihinkään, tykkäsin vain siitä ja halusin sen vain jakaa..)
      T.sama kuin yllä

      Delete
    3. Kiva että löysit! Mä tykkään kanssa, että riittää kuitenkin tilaa kirjotella, mulla kun on aiemmin ollut aina pienempi kalenteri käytössä :) Voi kiitos paljon ihana<3 tuntuu kyllä hyvältä saada vähän hengähtää, niin pääsee sitten taas uudella innolla uusiin juttuihin :)

      Delete
  2. Wow niin missä oletkaan töissä?
    ;D

    ReplyDelete
  3. Wow niin missä oletkaan töissä?
    ;D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Toi limusiinijuttu oli yks keikkahomma yksissä synttäribileissä, jos sitä meinaat, mut kelpais kyllä useamminkin :D

      Delete