27 Nov 2013

Täällä on niiiiin kivaa! :)

Moii! Jee netti toimii JUST nyt, kohta ehkä ei mutta koitetaanpa päivitellä, jos ehdin :D Ollaan siis ekat 9 päivää Fuengirola Beach hotellissa, jonka vieressä on mukavan kokoinen Miramar-kauppakeskus. Onneks oon harkitsevainen shoppailija, muuten mä oisin varmaan käyttänyt jo säästössä olevat vuokrarahatkin sinne :D
Hotlassa meillä on makkari, olkkari ja iso terassi, jonne paistaa päivisin mukavasti aurinko! Täällä on ollut about 16 astetta, mutta tossa terassilla kun istuu, niin se tuntuu helteeltä. Mentiikin yksi päivä uima-altaallekin ottamaan bikineissä aurinkoa, sen verran lämmin oli :D Oltiin silti ainoot hullut siellä, mutta kivat rusketusrajat tuli!
Mun oli pakko ostaa sangriaa heti ekana iltana :D Mä tuun hulluksi tuolla kaupassa, kun kaikki on niin halpaa. Vihannekset, hedelmät ja moni muu tuote yli puolet halvempaa kun suomessa.Esim. kaksi isoa tuoretta avokadoa maksoi 60 centtiä, mä olin suorastaan onnellinen kun katsoin kuittia! :'D Yksi ahdistuksen aihe mulla on ruoan järkyttävä hinta Suomessa ja se, että se nousee jatkuvasti, etenkin kaikki puhdas ja terveellinen ruoka.

Hotellin käytävä.

Saatiin näkymä kadulle, meteliä vähän enemmän, mutta se aurinko paistaa just tälle puolelle taloa, niin oikein kiva juttu!


Ja arvaa kuka on ku lapsi karkkikaupassa joka ilta, kun saa ottaa vaahtokylvyn! Käytiin eilen myös salaa yöuinnilla hotellin altaassa, jossa oli aika jäistä vettä. Kivaa oli, pari pulahdusta sinne ja sitten takas sisälle kuumaan kylpyyn! :D En voi ikinä tarpeeks hehkuttaa kuinka paljon rakastan vettä!
Näkymä terassilta.
Aamut on alkanut pikakahvilla ja päivällä ollaan lähdetty aina kaupungille ja kuljettu ympäriinsä iltaan asti.

Mun lempiaamiainen, avokadoa, tomaattia ja ripaus suolaa! Eilen löysin täältä hapankorppua, mistä oon aika hiton iloinen, en meinaan muistanut pakata sitä yhtään pakettia mukaan :D Nyt alan latailemaan lisää kuvia koneelle, palaillaan pian! :)




2 comments:

  1. Ihanaa ihanaa, varmaan kerkee tolla ajalla tulla jo jonkinlainen kunnon rusketuskin pintaan kun ei ole sitä perus yhtä viikkoa tjsp!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Varjossa on sen verran viilee et joutuu ohutta takkia usein pitämään, mut jos tuolla rannalla hengais kaikki lämpimät päivät niin varmasti tulis :) Toistaiseksi jäänyt noihin alkurajoihin mun auringonotot :D

      Delete