11 Dec 2013

Kynttiläillallinen :D

Mä tein yks ilta itelleni kynttiläillallisen! Jee! Ärsyttävää kun ei pääse postailee milloin haluaa. Täällä oli just pitkä viikonloppu, perjantaina ja maanantaina pyhä. Meillä ei siis oo nettiä himassa ja puhelimella bloggailu on niin tuskaista että! Eka pitäis siirtää kuvat koneelle, sit bluetoothilla kännykkään, siinä jo menee sellanen tunti ja hermot :D Prepaid-liittymästä ei vlitettavasti voi tehä hotspottia :(

Tulin taas tähän mun vakio kulmabaariin hoitaa nettijuttuja ja luonnostelemaan tulevia postauksia. Tää on mun salapaikka, täällä ei ikinä oo yhtään asiakasta ja soi hyvää ysärimusaa :D 

Mun pitäis alkaa pian päättää, että jäänkö tänne vai pidemmäksi aikaa, vai tuunko tammikuussa takaisin. Mä en oo tunnetusti mikään hyvä päätösten tekijä, joten tälläset isommat päätökset blokkaan kokonaan pääkopastani ja teen sit lopulta aina hätäisiä päätöksiä, sen hetkisillä fiiliksillä. Täällä on niin ihanaa, mut toki mulla on ikävä mun ystäviä ja siskoa Helsingissä, mut kyllähän ne siellä on vielä myöhemmnkin. Toisaalta tänne pääsee niin helposti takas aina jos siltä tuntuu, joten voisin myös tulla muutamaksi viikoksi Suomeen miettimään, jäänkö tänne sitten kesään asti. 

Täs sepustuksessa ei oo oikein mitään päätä eikä häntää, mut tollasia ajatuksia tällä hetkellä päässä.

6 comments:

  1. Teetkö sä siellä jotain töitä vai miten sä rahoitat sun olemisesi siellä? :) Kiinnostaisi hirveästi itseäkin lähteä, mutta rahatilanne on aivan onneton!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Heips! Matkakassa on just sen verran että sen pari kk täällä elää, sen takia mulla onkin mietittävänä, että tulenko Suomeen töihin takaisin vai jaksaisinko tehdä täällä esimerkiksi puhelinasiakaspalvelua tai telemarkkinointia suomalaisessa firmassa (palkka tonnin luokkaa, jolla tulee täällä oikein hyvin toimeen). Toki täältä löytyy myös toimistotöitä ja baaritöitä, mutta esim. baariduunista ei makseta kovinkaan hyvin tai muutenkaan momista palveluammateista (+silloin pitää osata kieltä).

      Kaverin kanssa kun muuttaa niin kämpänhän saa todella edullisesti (ainakin täällä Malagan suunnalla monista paikoista) ja kun ruokakin on puolet halvempaa kuin suomessa niin about 1000e riittää pariksi kuukaudeksi hyvin jos vuokra on 150-200e/kk per naama :) Koitan tehä kunnon postauksen myöhemmin asiaan liittyen :)

      Delete
  2. miten siellä meneeeeeee? :)

    ReplyDelete
  3. miten siellä meneeeeeee? :)

    ReplyDelete
  4. Ihana tää sun blogi:) Nyt vaan jatkoa tähän! Kiitos tosi paljon kaikesta lauantaina<3 Nähdään taas ensi kerralla!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Voi kiitos, mä yritän uskaltaa taas kirjottaa! :D Ja kiitos itselles hyvästä seurasta, oli ihana tavata ! <3

      Delete